July 23, 2011

Falling Behind......On Everything!!

There was a sickness making it's way through our house and I'm the last one to get it. But hey! I topped them all by adding pneumonia to it! HELL YEAH! That's how I roll. -_- But seriously though, it's been Hell around here trying to take care of the kids, the dogs, the house and still working. It's almost over. I've been on an antibiotic since Thursday morning and I'm starting to feel a tad bit better. I think I've got it worse than the rest did because I have asthma. YAY, asthma!! -_-  The coughing is so bad. I may or may not have peed my pants once due to coughing so hard. Let's not talk about that though. Let's talk about my idea for a business. SAHM/D and Single Moms and yes, Single Dads too, don't get sick days. Parents who work can call in sick and stay home in bed getting better. I know my ex used to crawl upstairs "dying" and slept all day just to get over a stomach bug or a chest cold. Big baby. :) Anyway! My idea is to start a service where we send YOU someone to take over household duties for a few hours while you sleep or go to the doctors without having to worry about your kids or the cleaning! Perfect, right?! I'm a genius!! Or not. It is a good concept though. I can't tell you how many times I've found myself wishing somebody would come rescue me when I was sick and had to care for 2 small children. I'm sure everybody who stays home with kids has wished the same thing.

So now that I'm on the mend I can get back to cleaning my house (which is a disaster!!), laundry and the really important things like Tweeting and blogging. Yup. I'm all about priorities. ;)

5 thoughts:

HD said...

Glad you're feeling better. That ex of yours owes you a FREE weekend!

Moooooog35 said...

I'm totally available for Vick's VapoRub applications.

Let me know.

* The MOM said...

Holly, no shit!! LOL!!

Mooooog......I will keep you posted. ;)

Amber said...

I haven't checked out your blog in way too long! I just went back and read the last few pages and got caught up on your happenings. Sorry to hear about your divorce. =o( I hope you all transition as smoothly as possible. I'm also glad you are feeling better. You're right about the guys being the pansies! I know my husband is drama king when he gets sick.
You asked about the settings on my waterfall pictures on my blog. First of all, you must use a tri-pod or solid surface because you have a very low shutter speed and high aperture. Here's the settings for one of the shots: Exp. 1/2 sec, f18.0, ISO 100.

* The MOM said...

Hi, Amber! Thanks so much! Everything is coming togehter nicely, we're still friends which makes is sooo much easier on everyone. :) And yes, men are babies. ;)

Thanks for the settings! I'm going to be (hopefully) going to Maine in a few weeks and hope to get to use that setting is I'm lucky enough to see a waterfall. :D